Powiew lata z PUMA x Palomo Spain
Nowa kolekcja PUMA x Palomo Spain swoją inspirację czerpie od lat 60-tych i 70-tych – czasów wolnej miłości, w której kultura surfingowa wyłoniła się jako ostateczny wyraz przygody i luźnego, nonkonformistycznego podejścia do życia. Estetyką nawiązuje też do początku lat 2000, kiedy kultura hipisowska była redefiniowana. Moda, społeczne trendy i kultura zataczają koło i dziś, po kolejnym rozdziale dwóch dekad, ponownie patrzymy z tęsknotą w kierunku stylu życia dzieci kwiatów
„Temat surfingu od razu przywiódł nas do ikon tej kultury, takich jak dokument Bruce’a Browna The Endless Summer czy Dogtown and Z Boys Stacy’ego Peralta, ale także do naszych własnych nastoletnich wspomnień z plaż Tarify na początku lat 2000 i wyglądu
surferów, który był wtedy tak powszechny w Hiszpanii. – mówi Alejandro Gómez Palomo, założyciel i dyrektor kreatywny Palomo Spain.
Kultura surfingowa była kierunkiem, którego PUMA nigdy wcześniej tak naprawdę nie podejmowała. Ale z Palomo ma to po prostu sens. Kampania i kolekcja bardzo nas zachwycają. A jeszcze bardziej to, że są idealnie poprowadzone i spójne i nawzajem się wspierają. Chciałoby się rzucić to wszystko i ruszyć na plażę.