Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

PUMA w najnowszej kampanii She Moves Us wysyła do kobiet, dziewczyn i dziewczynek wiadomość: „Jesteś bez porównania”

„Tak nas zaprogramowano, by patrzeć, oceniać, mierzyć, porównywać i mniej w siebie wierzyć. Dużo nam to odbiera, a przecież umiemy się wspierać” – mówią Manuela Gretkowska i Ofelia w swoim manifeście w najnowszym spocie marki PUMA. Kampania skłania do wzmacniania własnej indywidualności. Każda kobieta i dziewczynka jest inna, niepowtarzalna i równie wartościowa. Zamiast patrząc na innych, wyliczać sobie to, czego nie mamy, co mamy gorsze, słabsze, głupsze, warto skupić się na sobie i swoich zaletach. Przez ciągłe porównywanie się do innych tracimy czas i pewność siebie. Media społecznościowe nie pomagają. Często są źródłem kompleksów związanych nie tylko z wyglądem, ale też statusem, stylem życia, karierą.

Kampania PUMA She Moves Us wysyła sygnał: „Dość z porównaniami” i kieruje mocny przekaz: „Jesteś bez porównania”.

Zapytane, o swoje osobiste doświadczenia, bohaterki spotu odpowiadają.

Ofelia: „Nadal pracuję nam tym, aby nie porównywać się z innymi. Jest to trudny proces, zwłaszcza, że pracuję w Internecie, gdzie często kobiety same zachęcają się do takiego toksycznego porównywania poprzez komentarze i anonimowy hejt”

Manuela Gretkowska: „Pomógł mi egoizm. Miałam wywalone co kto sądzi o moich siwych włosach: zaniedbanych, bo Polka niepomalowana na głowie to prawie margines społeczny. Bardziej zależało mi na wygodzie i zdrowiu – nie chce mi się malować odrostów, ani truć chemią. Nie wyglądam jak modelka, ale czy muszę? Nie zamierzam zaspokajać cudzych potrzeb kosztem własnej wygody”.

W kampanii wzięły też udział ambasadorki marki Siostry ADiHD, Marta z Codziennie Fit i Sara James.

więcej tutaj

Reklama