Rytuały: Organizer na kosmeyki Happy Pine
Pierwszy produkt Happy Pine – organizer na kosmetyki, powstał latem 2018 r. w małej rodzinnej stolarni. Początkowo miał być tylko prezentem dla przyjaciółki. Rok później produkty marki Happy Pine cieszą się uznaniem użytkowniczek nie tylko
w Polsce, ale i w Kanadzie czy w Australii.
Twórczynią konceptu jest Marianna Piechota (Małkus), absolwentka School of Form. Projektantka, po ukończeniu kierunku fashion design i odbyciu kilku staży, wyruszyła w ponad roczną podróż. Wędrowała po kanadyjskich górach i lasach, podążała za słońcem wzdłuż Ameryki Południowej. Po powrocie była już przekonana, że jeśli ma rozpocząć pracę nad własną firmą, to musi być to etyczna marka, która troszczy się nie tylko o człowieka, ale również otaczającą go przyrodę. Tak powstała Happy Pine – marka której produkty mają na celu celebrację codzienności i doskonalenie rytuałów z nią związanych. Wszystko w harmonii
z człowiekiem i naturą, bo każdy sprzedany produkt to także jedno zasadzone drzewo.
Do produkcji wyrobów Happy Pine wykorzystywane są tylko naturalne surowce, takie jak sosna, czy len. Sosna zalicza się do gatunków drzew szybko rosnących, a pozyskana w sposób zrównoważony nie wywiera negatywnego wpływu na środowisko. Natomiast produkcja lnu odbywa się bez wyzysku społecznego, bez toksyn oraz bez odpadów, w tym samym duchu tworzone są projekty z jego udziałem. Każdy produkt jest wykonany etycznie, wspierając lokalnych rzemieślników. Samym wykończeniem zajmuję się osobiście Marianna, dzięki czemu ma kontrolę nad jakością każdego z elementów.
Wiodącym produktem marki jest HARMONY SET czyli akcesoria, które mają uporządkować codzienne rytuały pielęgnacyjne. Drewniany organizer zadba o cenne oleje czy mazidła, aby były bezpieczne i na wyciągnięcie ręki. Zaprojektowany został tak, aby pielęgnować zasadę minimalizmu. Dołączona miseczka z łyżeczką sprawi, że wszystkie składniki używanych kosmetyków pozostaną aktywne. Całość dopełnia lniany ręczniczek, niezastąpiony dzięki swoim antybakteryjnym właściwościom. Mania zapewnia, że to dopiero początek jej projektowania, więc w niedalekiej przyszłości możemy spodziewać się kolejnych produktów, których celem jest odkrycie piękna w codzienności.