Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

W swojej najnowszej kampanii „Love Fearlessly”, marka Converse namawia do pokochania, a jakże!, samego siebie. Zatem celebrujmy to, co kochamy w sobie najbardziej a nadmiar miłości, przesyłajmy w świat dalej. To nasz plan na zbliżającą się wielkimi krokami wiosnę!

Swoją nową kampanią – „Love Fearlessly”, Converse udowadnia, że aby móc w pełni korzystać z życia, należy najpierw pokochać samego siebie. Kampania zachęca do dzielenia się odważnymi hasłami dotyczącymi samoakceptacji i poczucia własnej wartości. Każdy model i sylwetka (bo w kolekcji znajdują sięnietuylko buty ale również ubrania) zawiera unikatową mieszankę grafik, wiadomości oraz wyjątkowych detali. Wszystkie te elementy dają jasny przekaz – pokochaj siebie i swoje pozorne „niedoskonałości”, dzięki czemu z łatwością skupisz się na tym, co kochasz robić i zaczniesz żyć dla siebie. A jeśli się tego nauczysz, możesz podbić świat!

„Nie staraj się żyć dla innych, żyj dla siebie” – mówi Catherine Victoriano, ilustratorka i członkini społeczności Converse_X_. Te i inne hasła stworzone przez młodych ludzi z całego świata rozpoczynają nowy projekt od Converse.

„Love Fearlessly” to ewolucja zeszłorocznej kampanii „Love the Progress”, która zachęcała do zredefiniowania słowa „dziewczyna”. Dzięki niezależnym dziewczynom z całego świata kampania zwróciła uwagę na to, jak traktowane są kobiety. Połączenie premiery nowej kolekcji z szeroką kampanią społeczną stało się znakiem rozpoznawczym kultowej marki.

Kolekcję „Love Fearlessly” – buty i ubrania – znajdziesz od 21 lutego w sklepach Converse, na converse.pl i w sklepach partnerskich. Więcej o samej kampanii i jej bohaterach dowiesz się już teraz obserwując konto @Converse.Polska na Instagramie.