Pokochaj siebie! Walentynki z Anią Kruk
Walentynki. Obchodzicie? Ignorujecie? Teorie spiskowe głoszą, że święto powołała amerykańska poczta, żeby zwiększyć swoje obroty. A my mówimy, że każda okazja do świętowania miłości jest OK. Każdy przecież może obchodzić 14-go lutego po swojemu. Niekoniecznie wśród czerwonych balonów w kształcie serc.
Cytując RuPaula: „Jeśli nie umiesz pokochać siebie, jak do diabła uda ci się pokochać kogoś innego?”. W myśl tych mądrych słów przebiega kampania biżuteryjnej marki ANIA KRUK.
Marka łączy 180 lat tradycji rodzinnego biznesu ze świeżością i energią młodej generacji, bo stworzona została przez brata i siostrę: Wojciecha Kruka jr i Anię Kruk – dzieci Wojciecha Kruka, ojca założyciela dobrze znanej firmy W.Kruk. ANIA KRUK i jej biżuteria stawiają na modę, lekkość, młodość i dostępność biżuterii, która ma jednocześnie stabilne jubilerskie podstawy.
Kampania #selflove ma na celu przypomnienie o sile miłości i o tym, że warto zakochać się… w sobie samym.
W kampanii udział wzięły CZTERY SILNE OSOBOWOŚCI – Julka – studentka dziennikarstwa kochająca muzykę i surfing, Sinoa – tancerz_ka i model_ka o wyrazistym i oryginalnym stylu, Agnes – właściciela marki modowej i zaangażowana mama oraz Greta – fanka tatuaży i pasjonatka kultury techno.
Ze zdjęć bije absolutna naturalność. Okazuje się, że każda osoba, która wzięła udział w kampanii #selflove mogła ubrać się po swojemu. Tak, by najlepiej oddać swój unikalny styl. Dodatki biżuteryjne też zostały indywidualnie dopasowane. To już kolejny casting, który odbył się przez Instagram. A wszystko dlatego, że marka ANIA KRUK od lat chce być blisko swoich obserwatorów, wspierać ich i tworzyć oryginalną i kolorową społeczność. Jej siłą są przyświecające marce idee – bycie blisko, podkreślanie swojej wyjątkowości i wiara w siebie.
WSZYSCY JESTEŚMY RÓŻNI, ale może łączyć nas MIŁOŚĆ – takie hasło walentynkowe nam się podoba. A najlepszy prezent jaki możesz sobie sprawić to #selflove. Can we gen an amen?