Nowy sezon: Wartości przede wszystkim
„To wszystko zostaje tu z nami na dobre.” to hasło nowej kampanii Zalando a jednoczenie głos w sprawie budowania bardziej inkluzywnej przyszłości, dla nas wszystkich.#HeretoStay
„To wszystko zostaje tu z nami na dobre.” to tytuł nowej kampanii Zalando, która jest wspaniałą wizualną opowieścią o postaciach, które pozostają wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Tegoroczna kampania ma na celu pogłębić dialog o podstawowych wartościach jakimi są różnorodność, inkluzywność czy wzmacnianie pozycji kobiet – wartości, które inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii jak niebinarność czy ciałopozytywność.
Kampania wystartowała już 21 marca – w pierwszy kalendarzowy dzień wiosny. „To wszystko zostaje tu z nami na dobre.” to przestrzeń stworzona dla ludzi, dla ich wartości oraz historii. Sfotografowana przez mieszkającego w Berlinie fotografa Dana Beleiu kampania składa się z serii obrazów prezentujących duety bohaterów i łączących ich również poza kadrem relacji. Każdy obraz, każda sytuacja zostały opatrzone hasłami, które podkreślają wartości kluczowe w kampanii jak np. „Zrównoważony rozwój. Z nami na dobre.”, „Akceptacja. Z nami na dobre.” czy „Kobiecość po swojemu. Z nami na dobre.”. Kampania Zalando to głos w sprawie budowania bardziej inkluzywnej przyszłości dla wszystkich.
“Ta kampania to celebracja wartości, które leżą u podstaw marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności. Te wartości oraz historie prawdziwych osób wiele dla nas znaczą i pozwalają nam pielęgnować więź z naszymi klientami,” mówi Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing w Zalando. “Nasze wartości stanowią nieodłączny element tego kim jesteśmy i w jaki sposób pracujemy. Zalando aktywnie wspiera inkluzywną kulturę korporacyjną zatrudniając pracowników ze 130 krajów. W ubiegłym roku opublikowaliśmy raport do.BETTER Diversity and Inclusion Report, w którym opisaliśmy nasze długoterminowe zobowiązanie do zmiany względem naszych pracowników, partnerów i klientów. Tegoroczna inicjatywa jeszcze lepiej pokazuje nasze ambicje stania się punktem wyjściowym dla mody dla wszystkich.”
Poza zdjęciami, w ramach kampanii powstał także naładowany emocjami film przedstawiający sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim m.in. Luc Bruyere – tancerz, aktor oraz model propagujący różnorodność i inkluzywność, który nieustannie podważa ideały przemysłu modowego, Yann Horowitz – homoseksualny deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ oraz Yolisa Mqoco – ambasadorka ciałopozytywności. Ścieżka dźwiękowa do filmiku została napisana i wyprodukowana przez wschodzącego brytyjskiego queer rapera Mista Strange, który również pojawia się w filmie. Film został stworzony przez dwóch reżyserów, doświadczonego Terence’a Neale’a i Emilie Badenhorst z pokolenia Z, którzy połączyli siły, aby swoją współpracą odzwierciedlić ideę otwartego dialogu.