Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Wspomnienie wakacji i nadzieja na nowe lato. Retro estetyka połączona z nowoczesnymi i odważnymi formami. Kolory ziemi i soczyste neony. Dziewczyna Jenny Fairy lubi bawić się konwencjami i taka też jest ich najnowsza kolekcja CCC | JENNY FAIRY New Romantics

Wszyscy zgodzicie się, że fantazjowanie o wakacjach i podróżach sięgnęło zenitu. Nadchodzące lato daje nadzieję, ale póki co, pozostaje rozsmakować się we wspomnieniach. I właśnie wakacyjnymi wspomnieniami i estetyką retro inspirowana jest najnowsza kolekcja Jenny Fairy na sezon wiosna–lato 2021. Tak, wszyscy marzymy o tamtym świecie. W kolekcji nie brakuje jednak nowoczesnych, futurystycznych motywów. Minimalizm miesza się tu z odważnymi elementami, w efekcie proponując dziewczynom projekty bardzo na czasie. No właśnie, jaka jest dziewczyna Jenny Fairy? Pytamy Valeriyę Musinę, dyrektorkę kreatywną CCC.

–  Jest po prostu cool.  To dziewczyna z poczuciem humoru, która lubi modę, ale nie traktuje jej zbyt poważnie. Unika patetycznego mówienia o trendach, dla niej ubrania to zabawa.

I właśnie te dziewczyny, które kupują buty i torebki Jenny Fairy stały się główną inspiracją do stworzenia kolekcji New Romantics.

– Inspirowaliśmy się dziewczynami, które zawsze chcą być na czasie. Czytają modową prasę, śledzą influencerki, szczególnie te zagraniczne. Nie mają określonego stylu, w zależności od trendów mogą być romantyczne bądź rockowe. Uwielbiają buty i akcesoria, bo to one pozwalają im nieustanie zmieniać wizerunek bez konieczności wymiany całej garderoby. – mówi Valeriya.

Valeriyo, jak tworzy się tak dużą i złożoną kolekcję? Opowiedz krok po kroku.

– Proces twórczy zawsze zaczyna się od analizowania wszystkich trendów na dany sezon i ich adaptacji do
naszej marki. Kolejnym krokiem jest wyobrażenie sobie tej dziewczyny „Jenny”. Jaka będzie w tym sezonie?  Zbieramy inspiracje produktowe i tworzymy moodobard dla całej kolekcji.  Nie bez znaczenia są też inspiracje przywiezione z wyjazdów zakupowych do Paryża, Londynu, Weronay, Mediolanu, Nowego Jorku i Moskwy.

Wisienką na torcie jest z pewnością praca nad kampanią. W tym roku tworzą ją wyjątkowe postaci ze świata mody: Dario Catelliani, fotograf znany nam z łamów choćby Purple czy WSJ oraz it-girl wśród modelek – zjawiskowa Mica Argañaraz. Jak wyglądał wybór fotografa i modelki? I skąd ten konkretny wybór? – pytamy Katarzynę Krawczyk, dyrektor marketingu CCC.

– Jenny Fairy to najbardziej trendowa i fast fashion marka w portfolio CCC. To, że w tym sezonie chcieliśmy zrobić kampanię z Micą, było jasne od początku. Ona jest współczesną ikoną mody, top modelką, ale nie tak posągową jak modelki w latach 90-tych – taką bardzo współczesną, bezpretensjonalną, pełną charakteru. A tak właśnie widzimy dziewczynę Jenny. Sesja odbyła się na Lanzarocie, stąd Dario Cattelani, który pięknie fotografuje modę w naturalnym świetle i w kontekście przyrody. Jego zdjęcia przy zachowaniu dużej oszczędności plastycznej są jednocześnie w sposobie kadrowania bardzo nowoczesne.

 

Fotograf: Dario Catelliani / CLM

Modelka: Mica Argañaraz / Viva London

Stylizacja: Ondine Azoulay / Itrepid

Make-up: Karim Rahman / Bryant Artists

Włosy: Laurent Philippon

Produkcja CCC: Bartosz Majkowski

Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Najnowsza kolekcja Jenny Fairy wiosna–lato 2021 dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC,

TUTAJ

oraz w aplikacji marki.