Weekday otwiera pierwszy sklep w Polsce!
29 listopada w Galerii Kazimierz w Krakowie marka Weekday otworzy swój pierwszy sklep w Polsce! Kraków to miasto wyróżniające się artystycznym i kreatywnym klimatem i dlatego idealnie wpisuje się w charakter marki Weekday. Co się będzie działo z tej okazji? Zobaczcie same i sami!
Już 29 listopada w Galerii Kazimierz w Krakowie marka Weekday otworzy swój pierwszy sklep w Polsce! Nie przypadkiem marka z portfolio giganta, do którego należą też takie marki jak H&M czy COS, otwiera sklep właśnie w tym mieście. Kraków od zawsze wyróżnia się artystycznym i kreatywnym klimatem i dlatego idealnie wpisuje się w charakter marki Weekday.
Wystrój nowego sklepu został zainspirowany krajobrazem miasta, industrialnym klimatem oraz odzwierciedleniem minimalistycznego, ale kreatywnego rdzenia marki. Przestrzeń wykreowana przez Weekday w Krakowie będzie idealnym miejscem do autoekspresji swoich klientów – sklepowe print studio będzie dostępne cały czas, bo co tydzień będą w nim drukowane koszulki w cotygodniowe grafiki Weekdaya, tzw. Zeitgeist – limitowane projekty, które nawiązują do aktualnej sytuacji społecznej, kulturalnej czy politycznej na świecie.
Aby uczcić otwarcie pierwszego w Polsce sklepu, dzień przed oficjalnym otwarciem, 28 listopada, odbędzie się mała rozgrzewka w sklepie przed afterparty w krakowskim BALu na Zabłociu. Wstęp na wydarzenie w sklepie jest limitowany, aby wziąć w nim udział należy się zapisać, jak to zrobić, znajdziesz TUTAJ. Co tam się będzie działo? Samo dobro! Będą napoje, przekąski i piwko, 20 % zniżki na wszystkie produkty, a w Weekday’owym Print Studio, będzie można nabyć koszulki z wyjątkowymi grafika stworzonymi przez lokalnych artystów, dostępne tylko w trakcie trwania wydarzenia. Na After party w klubie BAL na Zabłociu o muzykę i grubą atmosferę zadbają Tycjana & Bubblegun.
Na piątek, 28 listopada w sklepie marki w Galerii Kazimierz również zaplanowano masę atrakcji: 40 % zniżki dla 50 pierwszych klientów (kto pierwszy, ten lepszy!) a dla spóźnialskich 20 % zniżki na wszystkie produkty przez cały dzień. Do tego darmowe ręcznie zadrukowane koszulki Zeitgeist przy zakupach powyżej 400 zł oraz darmowe przekąski i napoje, do wyczerpania zapasów.
—
Weekday to szwedzka marka modowa i odzieży jeansowej inspirująca się kulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Misją Weekday jest promowanie pewności siebie i autoekspresji oraz inspirowanie poprzez dynamiczne połączenie produktów, kreatywności i porozumienia kulturowego. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych marka pochyla się nad zagadnieniami takimi jak seksizm, równość płci, wydarzenia bieżące czy popkultura. Weekday nieustanne dąży do tego, aby działania firmy stawały się bardziej zrównoważone, dlatego korzysta ze zrównoważonych materiałów, które mają mniejsze oddziaływanie na środowisko naturalne i naszą planetę. Obecnie 73 % materiałów wykorzystywanych do tworzenia produktów Weekday pochodzi z odzysku lub jest pozyskiwane w sposób zrównoważony. Jednocześnie wdrażane są strategie, które mają na celu tworzenie kolekcji opartych na jeszcze bardziej zrównoważonych materiałach.