Nowy sezon: Street Art z Medicine
Medicine Everyday Therapy wchodzi w jesień 2018 konsekwentnie w artystycznym klimacie. W zgodzie z myślą przewodnią marki „Art is My Medicine”, podejmuje kolejną współpracę z polskimi artystkami – Natalią Rak i Beatą Śliwińską Barrakuz – współpracę, która hołduje sztuce na wielu płaszczyznach, nie tylko w modzie. W tym sezonie sztuka wychodzi na ulice i to w wielkim formacie!
„Jednym z głównych motywów jesiennej kampanii Medicine jest limitowana kolekcja Street Art, stworzona we współpracy z dwiema polskimi artystkami, których twórczość znana jest już także zagranicznej publiczności. Tym razem zaprosiliśmy do współpracy Natalię Rak i Beatę Śliwińską aka Barrakuz – artystki śmiało mieszające style i techniki, nawiązujące do różnych motywów i symboli. W wyniku tej kolaboracji powstała limitowana kolekcja, w której znajdziemy oryginalne T-shirty z nadrukami zaczerpniętymi z autorskich prac obydwu artystek.”- mówi Karolina Tomczyk
Tym, co wyróżnia kolekcję Street Art jest jej interdyscyplinarny charakter. Medicine po raz kolejny łączy modę z kulturą i sztuką – bo ta kolekcja to nie tylko T-shirty, ale plakaty i wielkoformatowe murale w Krakowie i Warszawie – dwóch polskich stolicach i kulturalnych metropoliach. „Black Pearl” autorstwa Natalii Rak zdobi kamienicę przy ulicy Karmelickiej w Krakowie, zaś w centrum Warszawy, przy Alei Jana Pawła II, nie sposób przejść obojętnie obok muralu „Mona Lisa’s Smile” Beaty Śliwińskiej Barrakuz.
NATALIA RAK
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych z dyplomem pracowni Projektowania Grafiki Przestrzennej i Plakatu. Od 2013 podróżuje i maluje murale na całym świecie. Jej wielkoformatowe dzieła można zobaczyć m.in we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Rosji, Szwecji, USA, Australii czy Nowej Zelandii.
BEATA ŚLIWIŃSKA – BARRAKUZ
Z wykształcenia architekt krajobrazu, z zamiłowania i zawodu visual designerka i ilustratorka. Mieszka i tworzy w Warszawie. Jest fanką kolażu i na tej technice opiera głównie swój styl pracy. Jest autorką postprodukcji graficznej sesji edytorialowych i modowych, okładek płyt muzycznych, okładek książek, ilustracji, oprawy graficznej wydarzeń kulturalnych, koncertów, a także identyfikacji wizualnych. Nagrodzona w tym roku za Polish Graphic Design Award 2018 za najlepszą ilustrację prasową i wyróżniona za plakat komercyjny.