Sneakersy wyposażone w materac, trampolinę i okno
Trzy kropki w logo marki Saucony symbolizują trzy głazy wystające z rzeki płynącej przez Kutztown w Pensylwanii, czyli tam, gdzie wszystko się zaczęło.
Pierwsze kroki w sneakersach Saucony stawiali biegacze biorący udział w największych maratonach świata. Do tej pory zawodnicy biegali w skórzanych kolcach, a najczęściej boso!
W 1983 roku Rod Dixon (mistrz Nowej Zelandii w biegu na 1500 m) opracował wraz z zespołem inżynierów Saucony rewolucyjny model i jeszcze tego samego roku wygrał maraton nowojorski, przecinając linię mety właśnie w zaprojektowanych przez siebie sneakersach Saucony.
Rod był perfekcjonistą, testował prototypy autorskiego modelu, dopóki marka nie wyposażyła go w „materac, trampolinę i okno”, czyli technologie wynoszące buty biegowe na wyższy poziom. Model ten trafił do sprzedaży, a rewolucyjne technologie zaproponowane przez Dixona, takie jak pianka EVA i amortyzacja uderzeń pięty, wykorzystywane są do dziś.
Sneakersy Saucony to wygoda i niepowtarzalny styl wypracowany przez lata tworzenia obuwia sportowego dla biegaczy. W przyszłym roku marka obchodzić będzie 120-lecie powstania. PanPablo zaczyna świętowanie już teraz, wprowadzając do sprzedaży lifestyle’owe modele retro inspirowane sneakersami sprzed lat.