Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Tekst i zdjęcia: materiały prasowe 

Kolor i geometria. Te słowa dominują w opisie najnowszej kolekcji Solar. W sezonie S/S 2015 marka podkreśla moc intensywnych barw i stawia na interesujące fasony.

Mocne cięcia i minimalistyczny krój pokazują, że Solar z łatwością aranżuje najnowsze trendy. Projektanci postawili na nowatorskie połączenie materiałów o trwałej strukturze z perforacją, tworząc stroje dla nowoczesnej kobiety. W kolekcji można zauważyć grę futurystycznych tkanin i ciekawych faktur. Trójwymiarowe eksperymenty marka wykorzystała zarówno w sukienkach wieczorowych, jak i w linii casual, tworząc nietypowe nadruki T-shirtów.

2
Tej wiosny designerzy sięgają po dżins. Denim projektanci Solar traktują jak plastyczny i wielozadaniowy materiał. Denimowe stylizacje występują w wersji total look i zostają adaptowane nawet do eleganckiej stylistyki. Dżins nie musi mieć wyłącznie casualowego charakteru – w wersji luksusowej zostaje zestawiony z dodatkami w stylu glamour.

Solar konsekwentnie akcentuje kolory ubrań, od wyrazistych odcieni różu i pomarańczy po chłodne i stonowane błękity. Wiosną i latem soczyste barwy będą współwystępować z delikatnymi pastelami lub neutralną i ponadczasową bielą. Kolor pojawi się także w monochromatycznych stylizacjach, jak w przypadku garniturów czy dresów. Swą silną pozycję utrzymuje ponadczasowy duet bieli i czerni. W kolekcji nie zabraknie także kojarzonych z marką wzorów. Obok motywów etnicznych pojawiają się malarskie printy, kwiatowe desenie oraz nawiązujące do lat 60. koła i szerokie czarno-białe pasy.

1

Ekspresję kolekcji Solar S/S 2015 obrazują zdjęcia znanego fotografa modowego Davida Vasiljevica. Przed obiektywem stanęła Myrthe de Poel, która znalazła się na liście 50 najbardziej obiecujących modelek według portalu Models.com. Kampania w pełni oddaje charakter najnowszej kolekcji marki – ciekawych w formie ubrań i akcesoriów stworzonych dla nowoczesnych kobiet. Vasiljevic współpracował z prestiżowymi markami i redakcjami modowych magazynów. Jego prace pojawiły się na łamach amerykańskiej, chińskiej i hiszpańskiej edycji „Vogue’a”, „Elle”, „i-D”, „V Magazine” czy „Numéro Tokio”. Jest on także współtwórcą kampanii takich marek jak: Stella McCartney, Boss Black, Tommy Hilfigher, Givenchy i Gucci.

Dominująca w sesji wizerunkowej geometria pojawiła się także w sesji edytorialowej. W tym wypadku bazująca na bryłach i patternach scenografia nawiązuje do kojarzonych z marką deseni. Wzorzyste i wielobarwne modele z najnowszej kolekcji Solar prezentuje Julia Banaś fotografowana przez Małgorzatę Turczyńską.

www.solar-company.com.pl

unnamed (3)