Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Monki stworzyło limitowaną kapsułową kolekcję we współpracy z wizjonerką Selam Fessahaye. Selam to stylistka, projektantka odzieży i kostiumograf ze szwedzko-erytrejskimi korzeniami, która odnosi sukcesy na światowej scenie mody. Wiosenna kampania Monki 2019 – w ramach której Selam pracowała jako stylistka – okazała się takim sukcesem, że kolejna kolekcja specjalna powstała przy współpracy właśnie z nią. Tematem przewodnim obecnej kampanii są wartości ważne dla Monki i Selam, czyli otwartość na innych oraz inspirowanie ludzi do działania.

W tej kolekcji połączyłam styl Monki z moim własnym. Najbardziej podoba mi się to, że kolekcja pozwala w łatwy i ciekawy sposób tworzyć zarówno stylizacje eleganckie, jak i codzienne.” – opowiada Selam. Mamy więc odważny styl streetwearowy oraz barwne ubrania idealne na specjalne okazje. Kluczową rolę odgrywa krój oversize będący znakiem rozpoznawczym zarówno Monki, jak i Selam. Modny i przykuwający uwagę nadruk dłoni podkreślają odcienie neonowego koralu, czerni i brązu. Do najbardziej wyróżniających się w kolekcji ubrań należy zestaw z marynarką z podwójnym mankietem oraz tiulowa sukienka na imprezy. W body i legginsach odważnie wkomponowano siateczkę. Warto też wspomnieć o akcesoriach – pikowanym kapeluszu typu bucket i funkcjonalnej torebce na pas.

Kolekcja jest dostępna online i w wybranych sklepach stacjonarnych od połowy października.

KLIK!