Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Asia Suska i Marta Kabsch, twórczynie marki papierniczej Suska & Kabsch, oraz Natalia Milewska, założycielka bloga i profilu na Instagramie Rodzaj Żeński, połączyły siły i ogłaszają akcję Miłość na papier – kampanię nawołującą do wskrzeszenia formy listu miłosnego, wyrażania emocji słowem i świadomego pisania “kocham”. Chociaż czas trwania akcji – luty – jest nieprzypadkowy, Walentynki to tylko pretekst, bo postulatem dziewczyn jest “wysławianie” miłości codziennie, a nie “od święta”.

– Przelać miłość na papier, to szukać wyrazów do opisania uczucia, na które tak często brakuje nam słów. Czy potrafimy objąć namiętność piórem? Szukać c z u ł o ś c i w słowie pisanym, nazywać to, co tak bardzo wyjątkowe? Czy forma listu miłosnego jeszcze żyje? Czy często piszemy słowo “kocham”? W dobie emoji i lajków tęskno nam do papierowych wyznań. Chcemy, żeby miłość znowu dała się napisać. Na pocztówce, w liście, na walentynkowej kartce. Wierzymy, że luty może znowu być miesiącem tradycyjnych listów, pełnych czułości. Bo o miłości trzeba pisać jak najwięcej i na własny sposób – poetycko, prosto, dosadnie, czy sprośnie. Zacznijmy kochać do-słownie! – nawołują dziewczyny.

Suska & Kabsch na Instagramie

Kampanii towarzyszy promocja miłosnej kolekcji kartek do życzeń Suska & Kabsch, która – jak większość projektów marki – nie wiąże się motywami z konkretną okazją. Ilustracje na nowych produktach przedstawiają cielesne formy i kolory, niektóre zupełnie abstrakcyjne, inne bardziej dosłowne.

Do współpracy przy akcji dziewczyny z Suska & Kabsch zaprosiły Natalię Milewską z Rodzaju Żeńskiego.

– Kto śledzi konto Rodzaju Żeńskiego, wie że Natalia znalazła oryginalną receptę na używanie słowa w najbardziej wizualnym współczesnym medium, jakim jest Instagram – mówi Marta Kabsch. Jej zabawy definicjami wyrazów, gry formalne, wizualno-literackie kolaże przeplatają się z inspiracjami wizualnymi.

Natalia wciąga swoich obserwatorów w luźne wyznania na temat ich emocji, fantazji, zwyczajów, a zebrane “materiały” ubiera w formę przypominającą poezję, chociaż zupełnie pozbawioną pretensjonalności.

Natalia w ramach wspólnej akcji dziewczyn weźmie “na warsztat” słowo “miłość”. Najważniejszą częścią kampanii będzie próba nakłonienia jak największej ilości osób do ubrania uczuć i miłości w słowa.

Szczegóły na temat konkursu znajdziecie na profilu Rodzaj Żeński, a najciekawsze ich zdaniem wyznania, listy miłosne, wiersze i teksty zostaną nagrodzone produktami Suska & Kabsch.

Rodzaj Żeński jest tutaj