Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Marka Levi’s zrobiła kolejny krok w stronę budowania wizji nowego społeczeństwa i wypuściła agenderową kolekcję Unlabeled stworzoną przez społeczność oraz sojuszników LGBTQ+ wśród pracowników Levi’s. How cool is that?!

Z okazji tegorocznego Dnia Coming Outu, marka Levi’s zaprezentowała agenderową kolekcję Unlabeled, która powstała pod okiem osób pracujących w Levi’s należących do społeczności i sojuszników LGBTQ+ znanych także jako Unlabeled Class 2020. Kolekcja celebruje indywidualny styl i kreatywną wizję, inspirując się – a jakże! – denimem, jako najlepszym unisexowym płótnem. Począwszy od klasycznych spodni 501 po personalizowane kurtki Trucker, każdy element garderoby został wybrany do kolekcji, tak aby zachęcić wszystkich do autentycznego wyrażania siebie. Głównym celem powstania kolekcji jest przeciwstawienie się dostosowywaniu się do narzuconych z góry norm, celebrując indywidualność, swobodę wyrazu i autoekspresję. Jednocześnie, marka postawiła na unikanie binarnych podziałów płciowych oraz na zgłębianie historii związanych z powiązaniem mody i płci.

Osoby członkowskie Levi’s Unlabeled Class 2020 zostały wybrane drogą otwartego naboru. Każda osoba, niezależnie od funkcji pełnionej w marce, jest nie tylko ucieleśnieniem ducha i idei Unlabeled ale również podzieliła się swoją historią o akceptacji siebie, jako osoby która jest kimś znacznie więcej niż sumą przypinanych łatek i stereotypów.

Peter Lewin, Senior Director of Strategy & Marketplace Insights, Executive Sponsor of Unlabeled powiedział, że „ten projekt powstał jako oddolna inicjatywa społeczności Unlabeled Levi’s. Z wielką dumą prezentujemy Unlabeled Class 2020 i wybrane przez nich kolekcje. Naszym głównym celem związanym z tym projektem jest wspieranie możliwości rozwoju zawodowego naszych pracowników oraz normalizacja włączania osób LGBTQ+ w marketing, zwiększając widoczność i inspirując społeczność queer w całej Europie. Według najnowszych statystyk odsetek osób, które otwarcie mówią o swojej orientacji seksualnej i tożsamości płciowej w pracy spadł z 54% w 2018 roku do 43% na dzień dzisiejszy*. Jest to martwiące i stanowi kolejny powód, dla którego inicjatywy takie jak ta są istotne. Unlabeled to odzwierciedlenie fundamentalnych wartości firmy, a obserwowanie rosnącego wsparcia dla projektu oraz nawiązującej się współpracy w skali całego przedsiębiorstwa daje ogromną satysfakcję. Społeczność Unlabeled wciąż nas inspiruje i mamy nadzieję, że uda nam się tym podzielić poprzez prezentowanie kreatywnych talentów i inspirujących historii członków Unlabeled Class 2020.”

Kolekcja wystartuje pod okiem trzech europejskich członków Unlabeled Class 2020: Lorenzo D’Ambrosca (Florencja), Michelle Pini-Reed (Londyn) i Patrick Jeffries (Belgia). Każdy z nich przedstawi swoją historię Unlabeled i wyjaśni w jaki sposób postrzega swój styl i wymyka się kategoryzacji.

Levi’s Unlabeled początkowo powstało jako społeczność skoncentrowana na wspieraniu pracowników_czek Levi’s należących do społeczności i sojuszników_czek LGBTQ+. Marka Levi’s od dawna broni praw LGBTQ+ czy to przez popieranie praw antydyskryminacyjnych, czy angażując się w ogólnoświatową kampanię „Open to All”. Levi’s jest dumny ze swojej tradycji celebrowania różnorodności w każdej formie. Unlabeled to kolejny krok w ramach tych działań, dzięki któremu marka ma nadzieję pobudzić kreatywność oraz zachęcić swoich odbiorców i odbiorczynie (po obu stronach kasy) do wspierania różnorodności i swobody w wyrażaniu siebie.

*źródło: https://tetu.com/2020/10/08/linquietante-regression-du-bien-etre-des-personnes-lgbt-autravail/

Kolekcja Unlabeled Class 2020 dostępna jest na Levi.com

Reklama