Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

12813958_1394560553941979_1143330335537520859_n

Tekst: Redakcja 

Zdjęcia: materiały prasowe

Mamy wrażenie, że tych trzech marek nikomu nie trzeba przedstawiać. Każda z nich to synonim wspaniałej jakości wykonania oraz poszanowania dla tradycji i rzemiosła. Doskonale leżące w dłoni narzędzia kreślarskie, szwajcarska jakość oraz papier, który przyjmie wszystko. Mimo, że każda z nich jest inna wszystkie łączy jedno – służą na codzień milionom użytkowników na całym świecie.

Tym bardziej cieszymy się, że marki Moleskine, Lamy oraz Caran d’Ache wspierają nasze święto papieru – Niech żyje papier!

Lamy_Vista,_Lamy_Safari_and_Lamy_AL-star

Lamy kojarzy się przede wszystkim z precyzją wykonania i prostą linią designu. Wszystkie instrumenty piśmienne Lamy są zaprojektowane i wykonane w Niemczech z niezwykłą dbałością o design, który oparty jest na zasadach szkoły Bauhaus. Dla Lamy, przede wszystkim liczy się jednak funkcjonalność. Jest to postawa, która zaowocowała mnóstwem najważniejszych nagród w świecie projektowania produktu i stanowi  znak rozpoznawczy marki.

Lamy dopasowuje się do każdej sytuacji, a także każdego stylu indywidualnego i przez to staje się ważnym przedmiotem osobistym.

202_184541_8_max

Szwajcarski Caran d’Ache to marka ciesząca się światowym uznaniem ze względu na wysoką jakość i ponadczasowe piękno produkowanych instrumentów piśmiennych. Marka powstała z zamiłowania do tradycji, precyzji oraz fascynacji kolorem. Wszystkie produkty Caran d’Ache zostały zaprojektowane, opracowane i wyprodukowane w genewskich warsztatach pod czujnym okiem specjalistów.

Sama nazwa marki – Caran d’Ache, jest głęboko zakorzeniona w dziejach historii sztuki. Nawiązuje do słynnego, francuskiego karykaturzysty z okresu belle époque, który w ten sposób podpisywał wszystkie swoje prace. Mowa o Emmanuelu Poiré, który jako sygnatury używał fonetyczny francuski zapis rosyjskiego słowa ołówek.

SP16_PAP_hardcover_notebooks

Natomiast Moleskine to już dzisiaj filozofia codzienności. Synonim podróży, chwil godnych zapamiętania i kreatywności. A wszystko za sprawą legendarnych, tylko i aż notesów, które przez ostatnie dwa stulecia były używane przez światowej sławy artystów czy myślicieli takich, jak: Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway czy Bruce Chatwin.

Moleskine za swoje innowacyjne podejście do produktu (aplikacja Evernote), został wyróżniony w kategorii Top 10 Most Innovative Companies in Productivity obejmującej firmy, które oferują usługi i rozwiązania zwiększające poziom wydajności oraz aktywności twórczej podczas codziennych działań zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Innymi wyróżnionymi markami obok Moleskine jest chociażby Dropbox czy Google.