Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

W tym roku marka BIG STAR świętuje swoje 40. urodziny. Tę okrągłą rocznicę świętuje kolekcją i kampanią, które hołdują temu, z czego słynie polska marka – jeansowi i różnorodności.

Większość z naszych czytelników napewno ma taką scenkę w pamięci: grzebanie w szafie starszego rodzeństwa albo rodziców. Co można było tam znaleźć? Chociażby kurtkę albo jeansy, które spokojnie można nosić teraz. Kroje, kolory i wzory z lat 90., kiedy to BIG STAR był najpopularniejszym denimowym brandem, znów wpisują się w trendy. Najtisowa estetyka ogarnęła wybiegi i weszła na stałe do kanonu modowych stylizacji. W odpowiedzi na tę tendencję BIG STAR postanowił odświeżyć swoje kultowe modele ubrań.

W nowej kolekcji znajdziecie przede wszystkim jeansowe kurtki i spodnie, które dzięki specjalnym metodom farbowania i postarzania sprawiają wrażenie vintage (a są przy tym dużo wygodniejsze, bo w składzie oprócz bawełny zawierają elastan). Świetnie wyglądają solo ale też w denimowym (niekoniecznie monochromatycznym, bo też błękitno-szarym) total looku. Mocnym punktem kolekcji są również flanelowe koszule w kratę, które świetnie prezentują się w opcji o kilka rozmiarów za dużej. Co jeszcze? Swetry z warkoczowym splotem w odcieniu piasku i głębokiej czerni, białe i grafitowe bluzy z kapturem oraz jednolite t-shirty. Projektanci BIG STAR całość uzupełnili dodatkami – paskami i skórzaną kolekcją butów, m.in. kowbojkami rodem z Dzikiego Zachodu, czy sznurowanymi botkami inspirowanymi obuwiem trekkingowym.

Styl normocore, który w nowym sezonie lansuje BIG STAR, to manifest autentyczności. Moda, którą tworzy marka, nie ma terminu ważności i dobrze wygląda na wszystkich pokoleniach. Ubiera a nie przebiera. To dlatego w nowej kampanii BIG STAR zobaczycie modeli i modelki w różnym wieku, o różnych typach urody (m.in. ulubieńca Demny Gvasalii – Steve Morell znanego z awangardowych sesji Balenciagi). Łukasz Pukowiec sfotografował swoich bohaterów w plenerze i w studio, i uchwycił to, że w tych samych ubraniach z metką BIG STAR wyglądają równie stylowo, ale nie tracą nic ze swojej indywidualności.

Kolekcja BIG STAR AW19 trafi do sprzedaży stacjonarnej i online na www.bigstar.pl we wrześniu tego roku.