Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Nie kupuj więcej niż potrzebujesz. Naprawiaj, nie wyrzucaj. Zachowuj ubrania na lata, dziel się nimi i dbaj o środowisko – takie postulaty promujemy w Zwykłym Życiu od początku istnienia magazynu. Z radością promujemy marki, które zrobiły z nich podstawę komunikacji, a taką z pewnością jest znana i lubiana, konsekwentna Elementy.

Nowa kolekcja Elementów to nie tylko wiosenno-letnie nowości w postaci śmiałych kolorów czy sukienki Lara Dress. To także podtrzymanie silnej tożsamości marki oraz wyjście naprzeciw coraz powszechniejszym ruchom na rzecz ochrony środowiska.
– Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny – to nasze trzy główne i niezmienne filary działalności. Nigdy nie ukrywaliśmy też procesu i warunków, w których powstają nasze ubrania. Chcemy także aspirować do działań w duchu zero waste, na przykład poprzez kartony wielokrotnego użytku. W tym sezonie dodatkowo stawiamy na naturalne materiały tj. len, nowoczesny tencel, który idealnie sprawdzi się w letnich warunkach oraz cupro. Do tego sięgamy po odważne, soczyste kolory – mówi Bartosz Ladra, współwłaściciel marki.

Elementy nie wykluczają i nie dzielą. Wręcz przeciwnie – łączą całe pokolenia i zachęcają do przedłużania cyklu życia ubrań. Jest to możliwe dzięki ponadczasowym wzorom, użyciu najwyższej jakości tkanin oraz dokładnemu wykonaniu.
– Elementy nie mają sezonowych wyprzedaży. Nie sięgamy po szybką modę i bezrefleksyjne zakupy. Stawiamy na ponadczasowość krojów. Relacja łącząca przedstawione w naszej nowej kampanii kobiety symbolizuje te wartości. Zachęcamy do dzielenia się ubraniami i wspólnego celebrowania mody. – tłumaczy Marta Garbińska – Włodarczyk, współwłaścicielka marki.

Elementy online

Kampanię marki na wiosna-lato 2019 stworzyli:
Fotograf: Maciej Nowak
Stylizacja: Bartek Indyka
Make-up i włosy: Anna Słowińska
Modelki: Weronika Tara Singh, Dorota Liliental.