Zwykłe Życie to magazyn o prostym życiu wśród ludzi, miejsc i rzeczy.

Znacie buty Solo Femme ? Jeśli nie, to czas najwyższy, by przyjrzeć się tej marce. W cyklu „Ambicja” prezentujemy polskie brandy z ambicjami na najlepszą jakość.

Początki Solo Femme to rok 2003. Wtedy to bliska współpraca z rynkiem obuwniczym we Włoszech otworzyła twórcom marki drzwi do fantastycznego włoskiego wzornictwa oraz najlepszych skór i materiałów. Sami projektują, konstruują i szyją każdą parę butów i choć nowe technologie nie są im obce, u podstaw stawiają na tradycyjne rzemiosło. Po piętnastu latach ciężkiej pracy, Solo Femme tworzy 500 oryginalnych modeli na każdy sezon. Trendy są ważne, ale najważniejszy jest głos kupujących buty kobiet – to dewiza, która przyświeca projektantom. Tegoroczne jesień i zima zapowiadają się pod znakiem trzech linii.

Linia TREND to srebrne obcasy, futrzane obszycia i modowe sneakersy

W sklepie Solo Femme czeka na was 30% rabat na hasło ZWYKLEZYCIE!

W linii ELEGANCE najbardziej lubimy ponadczasowe modele z błyszczącej skóry.
Linia BASIC (nasza ulubiona) to najbardziej casualowa propozycja łącząca w sobie minimalizm, szyk i prostotę.